direkt efter att jag skrev "sovinlägget" somnade jag. och sov i två timmar. mitt på dagen. och det var faktiskt två timmar. konstigt.

Gårdagens: Dag 24 – Det här får mig att gråta

Jag gråter jättesällan nu för tiden, men jag kan berätta om när jag önskade att jag kunde gråta.

När jag ser Dear John, P.S I Love You och andra tragiska filmer. Kanske Titanic. Grät en gång till Lejonkungen och en gång när jag läste När jag hör din röst.

När någon berätta en hemsk historia typ som deras bästa väns bror som dog i cancer eller så, då är det som passande att gråta.

När jag har ångest enda upp till öronen, varsomhelst, närsomhelst. Men nej, det kan jag inte längre. Vilket suger. Eller när jag är superstressad och allt går fel, istället blir jag superarg, vilket är jättejobbigt. Jag vill kunna gråta ut min ångest, se hur den rinner längst kinderna och försvinner.

När Marika gråter. Fällde en tår när Pia dog, men annars kan jag aldrig gråta när Marika gråter. Kanske för att vi aldrig har en anledning att gråta samtidigt.

När jag får ett "dåligt betyg" d.v.s VG eller lägre. Sjukt att jag blir missnöjd med det VG är ändå väl godkänt, mer än godkänt, om också är bra, egentligen.

Bara för att. Släppa och trycket utan anledning vore toppen. En on och en off knapp. Någon som kan uppfinna det?
Cyt skrev:

Jag har också problem med att gråta "/


Cyts blogg: http://lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2010-12-25 KLOCKAN: 19:18:59

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.