ni vet vad stativ+fjärrutlösare betyder va? ännu fler underbara egopics att njuta av! det är min julklapp till er hehe.



ett aaaaasfint halsband av oscar, från KappAhl. linnet jag tänkte köpa, från H&M, men det var slut när jag väl hade pengar (2 dagar senare) och ett linne med spetsrygg från JC.



ett jääääääättefint kort av mig och marika som ska hängas upp på min vägg. tack finaste marika!


schampo och balsam av mamma och pappa+en hårinpackning av samma märke av oscar, spring till Åhlens allihopa nu, bättre produkter har sällan skådats! och så hårnålar då, alltid bra att ha!


dust it och ett jättefint rött nagellack av stina, taaack! bodybutter som luktar ljuvligt och två dubbelringar som min duktiga mormor beställde från cocoo.se. Toppen!


en röd halsduk som jag har fingrat på aslänge, av Fanny. och en sjal av lillebror och lillasyster, ska byta den mot en cirkelhalsduk tror jag. en stor fet. vars hittar jag de? både från Åhlens.


en tusenlapp av mormor och morfar och 400 spänn av farmor och farfar. välbehövligt! och så eclipse!


ett superstativ, mjukisbrallor och leggins. toppen!

+ undies, en fjärrutlösare som inte har kommit än, 4 fina flytta-hemifrån tallrikar och ett ps3 tillsammans med syskonen.
Toppenjulklappar, tack miljarders miljarder!
Klara skrev:

fina saker! har också ett sånt där stativ fast mitt är silver! :D


Klaras blogg: http://klarahe.blogg.se/
DATUM: 2010-12-25 KLOCKAN: 22:28:43

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.