jag ska typ ge en eloge till mig själv för att jag ens orkar skriva detta värdelösa inlägg, en ännu större eloge till er som orkar läsa det!

Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Jag kan faktiskt inte säga att jag har haft någon favoritfödelsedag, så vi kan väl dra ungefär alla år jag någonsin har blivit äldre? När jag fyllde... fyra, fem kanske, hade jag en Mimmi Pigg tårta som var ungefär min högsta önskan då. En gång i tiden älskade jag glasståg också, som jag alltid hade. Vi lekte alltid den där leken när man ska gå runt stolar och sätta sig ner när musiken slutar, den gjort alla kalas till superdåliga, jag vann aldrig? Slutade alltid i tårar...

Hm... en gång fick jag en Karin Kanin av mina kusiner, som jag fortfarande har kvar, en gång fick jag en timmerlastbil av pappa som han hade köpt på ICA som jag jättejättegärna ville ha. Nått år fick jag en vinröd dockvagn som jag senare gav vidare till lillebror, han körde race med den.. 

När jag var mindre bjöd jag alltid samma vänner på mina kalas, Emmy och hennes lillebror Emil, Joel, Isabella kom någon gång, Mette, Josefine, Idah Nylén och Mathilda och hennes storasyster Amanda. Det var typ dem, alltid. Vet att Linnea Möller kom något år också, höhö.
2005

2006

2008

2008

2009

2010

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.