hm.. ibland känns det som att det saknas lite kategorier. moas minnen, moas tankar, moas galenheter kanske?

Förrgår: Dag 17 – Mitt favoritminne

Ojojoj, så fruktansvärt svårt! Jag vet inte precis viket som är mitt absoluta favoritminne, kan vara när Filippa föddes, när Elvis döptes, när vi stod som tokar och dansade till Pulpa eller "popcornet". Har en miljard jättefina favoritminnen, men jag tänkte dra en kväll för ungefär ett år sen, när jag var hemma på julpermission och verkligen kände att ja, jag vill hem, det här är livet jag vill leva!






Jag har inga fortsatta bilder på denna kväll, men jag är ganska övertygad om att den slutade med att vi satt typ 10 pers på mitt rum och pratade. Jag skrattade mer än vad jag hade gjort sammanlagt på ett halvår den där kvällen, eller ens bara den första timmen, när jag och Marika posade som vanligt framför kameran. Marika och Oscar kommer hata mig för dessa bilder, men detta är ett underbart minne! När jag kom hem från den där permissionen var jag en helt ny människa, gladare och mycket mer motiverad!
aww skrev:

kan du förklara för mig hur den där slangen fungerade..?


awws blogg: http://amandawahlgren.blogg.se/
DATUM: 2010-12-20 KLOCKAN: 14:31:16

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.