hm.. jag märker nu hur extremt fotogeniska vi är. det finns få bilder som går att presentera, så pass fina är vi. typ.

Dag 12 – Min bästa vän

Min absolut bästa vän heter Maroska och brukar byta skepnad lite då och då, ibland blont, långt hår och ibland brunt hår med snelugg. Klär sig ibland i leggings och ibland i mörkblå jeans med ett skärp och vita sockar. I bloggen går h*n under psedonymerna Oscar eller Marika.

Marika Larsson och jag har varit bästa vänner i typ en evighet och ska vara det för resten av livet. Vi har så gått som gjort allt tillsammans (okej, nu lät det lite fel...). Vet inte hur många gånger jag har vandrat från och till Marikas hus, hur många gånger jag har knackat på dörren och klivit in och mötts av en hund med viftande svans. Hur många gånger jag har legat i Marikas säng och hur många gånger vi har skrattat så vi får ont i magen tillsammans. Jag kan heller inte räkna antalet tårar jag har fällt i tron om att Marika inte längre är min bästa vän.
Som tur var kom hon tillbaka och vi kom om möjligt ännu närmare varandra, jag vet att Marika tycker om mig (även om jag faktiskt inte kan förstå hur) och att jag alltid kan prata med henne. Det går faktiskt inte riktigt att förklara vad jag vill berätta. Marika är världens bästa och ni ska veta att ni bör vara avundsjuka för att jag har fått den finaste utav dem alla!
Oscar Pettersson eller Oscar Petterson som jag så ofta råkar skriva, har inte varit bästa vänner lika länge, men vad gör det? Occe är ungefär den mest empatiska människa jag känner som är så sjukt intresserad av ätstörningar, undrar, frågar och vill hjälpa. Oscar tycker och tänker en hel del, han vet inte riktigt lika mycket, men nästan. Oscar är en smart pojke som jag önskar att alla hade, vet ni hur toppen han är? Detta går inte riktigt heller att förklara, vi är jättesnälla mot varandra när det gäller självkänsla och sånt, men älskar att brottas och se Grey's.

Tack. Tack för att ni är mina bästa vänner. Tack för att ni vet vad jag behöver och vill. Tack för att ni får mig att må bra. Tack för att ni får mig att vilja bli frisk. Tack för att ni stöttar mig. Tack för att ni skrattar åt mina dåliga skämt och åt mitt fula skratt. Tack för att ni orkar med mig. Tack för att ni läser mina lame:a inlägg om er. Jag älskar er♥

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.