fanny... det brinner... ojdå.. mammaaaaaa, mammaaaa, det brinner!!

Dag 10 – Min första kärlek

Kalla mig tönt, nörd eller vad som helst, men min första kärlek måste nog vara Harry Potter.
När jag var nyfyllda sju år började jag läsa första Harry boken; Harry Potter och de vises sten. Skrev i min dagbok HEMLIGT!!! LÄS INTE!!! JAG ÄR KÄR I HARRY POTTER!!! Tuff brud..
Som tur var så svalnade känslorna i takt med att jag förstod att de tyvärr inte var besvarade men hallå.. hur snygg var han inte med runda glasögon, blixtärr och levde i den fantasivärld som jag så gärna ville ha! Helt sjukt egentligen.. Men jag kommer nog gråta när sista filmen är slut... Vem var din första kärlek?
Felicia skrev:

Själv var man ju småförtjust i Draco Malfoy istället... Lite bad boy sådär! Haha ;]


Felicias blogg: http://frenchtoast.blogg.se/
DATUM: 2010-12-11 KLOCKAN: 10:26:44
Lisa skrev:

hahah, gulligt!


DATUM: 2010-12-11 KLOCKAN: 12:13:26

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.