men va? varför tror ni att den blommiga klänningen är bland det finaste jag har i garderoben? kan det vara så va?

Jag har en egen liten regel att jag aldrig får använda samma outfit två gånger, vilket är otroligt irriterande ibland! Dessa matchningar bär jag gärna igen, synd bara att det blivit för kallt/för snöigt/för perfekt för att använda dem. Vågar som inte. Konstigt egentligen.
FANNY skrev:

sv: jomendu, tack jag vet:D


FANNYs blogg: http://hejfannyy.blogg.se/
DATUM: 2010-12-12 KLOCKAN: 00:42:51
LYDIA skrev:

sv: Då är det bara att hålla tummarna då! ;D


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2010-12-12 KLOCKAN: 01:13:11
Anonym skrev:

du har så snygga kläder moa!!! älskar speciellt den första, skitsnyggt!:):)


DATUM: 2010-12-12 KLOCKAN: 10:27:57
Suneeta & Chanel skrev:

Fina outfits! :D


Suneeta & Chanels blogg: http://chanelsuneeta.blogg.se/
DATUM: 2010-12-12 KLOCKAN: 11:06:33
Mou skrev:

Älskar klänningen! Hur underbar som helst, liksom skorna på bild två. Jag dör lite halvt sådär :)



Fattar vad du menar med att inte använda samma outfit flera gånger, jag har samma problem. Lite jobbigt är det ju, haha!



Sv: Det är väl det som är så svårt att förstå, att man är samma person inuti oavsett om man väger 20 kilo mer eller mindre. Det känns som att allt ska bli bättre och att jag kommer bli mer nöjd med mig själv bara jag går ner fem kilo till, och sen fem till. Men så kommer det ju inte bli, det vet jag. För jag ser ändå ingen skillnad på mig själv nu jämfört med förut. Jag ser samma tjocka person som jag alltid har varit, fast nu är jag till och med lite tjockare. Vilket egentligen är helt omöjligt. Fast är man störd så är man.


Mous blogg: http://mariposas.webblogg.se/
DATUM: 2010-12-12 KLOCKAN: 15:05:24
agnes skrev:

bild nummer två = SJUKT SNYGG OUTFIT!


DATUM: 2010-12-13 KLOCKAN: 16:17:00

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.