shake that... nej, min värld är redan tillräckligt skakad! som en colaflaska som det kommer spruta ur när den öppnas...

Visst ser jag riktigt listig ut? Klurig som? Eller bara galen?

Morgonen var G A L E N ! Bussen går tjugo i, 36 i stod jag naken, helt ofixad. Missade såklart den "snabba bussen", men hann, som tur var, med Oscars buss. Detta resulterade i att jag hade typ världens enklaste outfit matchat med turkosa sockar och slickat hår. Man skulle nästan kunna gissa att jag hade en genomskinlig kondommössa på mig, eller hur? Har ni inga toppentips för hur man får ordentligt med volym?
Klippa bort nötta toppar? Tupera? Volym Master? Dust It? Annat supertips? Som dessutom ska hålla hela dagen, tell me, jag behöver det!
janina skrev:

mitt tips är att investera en björn axén volym master. jag använder den själv och det tar inte länge att göra det, och jag brukar göra det efter jag duschat och då håller det till nästa gång på duschar :)

fungerar suerbra!


janinas blogg: http://janinaw.blogg.se/
DATUM: 2010-12-17 KLOCKAN: 17:40:07
Sara skrev:

Jag har samma poblem med volymen, jag har litelite längre hår än dig och megatjockt hår, jag brukar kamma över en bit tupera dä och lägga över håret igen (så benan hamnar där den ska va:P) nu har jag provat en helt suverän sak som heter BC Bonacure Styling treat refresching spray från schwarfcopf, den är heeeelt underbar! Speciellt om du inte orkar/hinner tvätta håret varje dag. Dust it däremot gillar jag inte då jag vill ha kvar glansen i mitt hår. Lycka till ;)


Saras blogg: http://saras88.blogg.se/
DATUM: 2010-12-17 KLOCKAN: 18:08:26
mika skrev:

riktigt snygg bild moa!!


mikas blogg: http://mikapettersson.blogg.se/
DATUM: 2010-12-18 KLOCKAN: 19:16:38

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.