oscar lär mig just nu vad fobofobi är, det är när man är rädd för fobier. jag tycker sådant är intressant, någon som vill ha en privatkurs med mig?

Söt bild va? Såhär ser jag i alla fall ut när jag slänger med håret inne på Fannys rum efter att ha jagat henne i 5-10 minuter runt hela huset. Fråga mig inte varför, tror det var för att hon var kissnödig men vägrade erkänna det. Det var kul.
Jag är faktiskt helt slut, inte slut som i svettig, utan trött. Trött och utmattad. Ska ändå träffa Marika och Oscar, om vi inte bryter trenden ikväll lär jag vara hemma kring 4-5 i natt. Härligt! Vad ska du göra ikväll?

Kavajen är från Bikbok, linnet från H&M och jeansen är second hand/Monki. Ringarna är från Glitter, Bikbok och cocoo.se

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.