någon söt läsare som vill skicka sin tre-åriga samling av olösta miljonkryss så är det bara att skicka!

Gårdagens: Dag 11 – Min dag


min dag började med en god frukost och en timme senare gamla rester till lunch kombinerat med "miljonkrysset" - älskar lördagsmorgonar!


sen låg jag i sängen.. och låg i sängen.. låg lite till i sängen.. rörde mig litegrann... låg ett tag till..



occe kom hit en stund och satt och pratade en massa strunt, som vanligt, trevligt värre!

Kunde jag ha valt en bättre dag eller? Låg i sängen 22 av dygnets 24 timmar, enda avbrotten var för att äta/gå på toa/gå till Alba/möta Oscar/säga hejdå till Oscar. Men man behöver sånna dagar också... fast jag hatar dem faktiskt höhö. Okej, nu ropar pappa med sin basröst att jag ska komma ner och keeeeka, tjing!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.