min lillebror har klippt sig, se upp tjejer, en ny hottie har kommit till stan!

Jag och Marika åt lite glass till sent mellis. Eller okej, jag åt mitt mellis, ville ha glass, så mamma tog fram och gjorde i ordning, Marika kom och jag gav bort min tallrik glass för att jag skulle kunna få en ny portion med Noisettesås (♥). Mumma!

Sa ju att jag skulle berätta när jag utmanade, här har ni bildbevis tillochmed, glass är gott! Bara en sak... Hur ofta kan man äta glass och annat gott? Känns som jag äter det hela tiden, vet inte vad som är okej/normalt/vanligt/lagom.
CISSI skrev:

SV Tack!


CISSIs blogg: http://ceciliaeklund.blogg.se/
DATUM: 2010-12-06 KLOCKAN: 13:56:32
Oscar, dietist skrev:

Jag vet att man kan äta det hela tiden.


DATUM: 2010-12-06 KLOCKAN: 19:41:16

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.