mika tror att jag drömmer om henne. fanny tror att jag drömmer om henne, emelie likaså.

Gårdagens: Dag 15 – Mina drömmar

Jag väljer att göra som min fina vän Marika och skriva om mina drömmar om natten, inte mina framtidsdrömmar, det får komna senare!

Jag drömmer alltid jättemycket, men bara mardrömmar när jag har feber. I mina mardrömmar är allting jättestort och tungt, när jag ser något stort på riktigt brukar jag säga "som i en mardröm", alltid är det så! Saker växer och tynger ner mig.

Mina fina drömmar, okej, jag har aldrig fina drömmar, de är så knasiga allihopa. En gång drömde jag att jag var tillsammans med Ola från Idol, att avdelningen var hemma hos mormor och morfar, att jag var superman eller att jag hoppade studsmatta med en person som ändrade utseende hela tiden.
Jag älskar att drömma, det händer alltid så konstiga saker som inte skulle kunna hända i verkligheten. Bäst var väl, för flera, flera år sen, när Marika sov över hos mig och vi drömde exakt samma sak!

moa när hon sover. pixlig.
Helena skrev:

Hahaha, gud jag har himla, himla sjuka drömmar med! Kommer inte på något bra just nu, men jag minns att jag drömde att jag var en av tre apor med färgglada tröjor (min var röd tror jag.. eller blå) och så hade vi blöjor på oss och hoppa omkring bland träd. ??! Hahaha!


Helenas blogg: http://helenaantecknar.blogg.se/
DATUM: 2010-12-16 KLOCKAN: 21:42:45

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.