men har du tänkt på hur hans hår ser ut? som... vispat!.. poröst! menar du fluffigt?

Ni ska vara glada att eran favoritbloggerska fortfarande lever, -25 grader imorse när jag sprang till bussen, lagom härligt. Vad som var några grader skönare var att åka med Kaplanbussen till Balder och att ligga nerbäddad i sängen i metodrummet för att bli matad med vatten av Lisa. Vi får små lappar med problem vi har när vi blir matade min var att jag ville ha mer mat hela tiden, jag valde att bara "äta" vatten, lovar att jag lätt fick i med en halvliter vatten på några minuter, gissa vems kissblåsa höll på att sprängas innan jag kom hem? Moa Erikssons!

Ikväll ska jag slå in julklappar, så sjukt roligt är det! Sätta igång pappas julspellista, dra fram varenda papper och pyssel vi har och sen klippa och klistra, ska söka efter lite inspiration först!

Skjortan från H&M då, halsbandet är från Cubus och brallorna från Monki.

EDIT: Detta var ju dagens utmaning dessutom, Dag 14 - Det här hade jag på mig i dag
Sanna skrev:

sv: Hahaha jaa men det känns som en bra sak att träna då hela serien är så tjock ;)


Sannas blogg: http://ssannan.blogg.se/
DATUM: 2010-12-14 KLOCKAN: 20:09:48

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.