med mycket god fantasi ser man att det står shanghai suprise på lillasysters linne som jag har lånat. och ja, jag vet vad det betyder, rätt så kul ändå?

Tror att detta är första gången i enbartmoa's historia som jag hinner blogga på morgonen när jag börjar halv nio. Detta måste firas! Tyvärr hinner jag inte fira, måste rusa till bussen. Eller okej, jag ska leta svarta sockar, packa väskan och sen springa till bussen. För springa till bussen måste jag alltid göra, spelar ingen roll om jag har går halv eller kvart i. (Bussen går tjugo i).
Idag har vi dansdag, eller dansförmiddag. Vi ska dansa med den andra VOC1an och en okänd tvåa, alla brudar i klassen hoppades att det skulle bli bygg2orna, men icke. Än så länge är det okänt vem vi dansar med. Säkert några datagrabbar med finnodling och lökringar, men vi får hoppas på det bästa! De är säkert snälla ändå?
Ska till Umeå idag också, och dansa ikväll, bloggar mer när jag kommer hem och har sett Grey's, vid 10. Ta hand om er, tjing!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.