kan man röra på sig så pass mycket att revbenen rör i varandra?=

Jodå, det var en smart idé att gå till Marika utan vantar. Det var däremot en dum idé att ens gå till Marika. Alltså ni fattar inte hur det blåser/snöar/stormar här just nu, inte kul alltså!
Imorgon är det meningen att jag ska till Umeå och ha familjesamtal, men det verkar som om det blir inställt p.g.a det dåliga vädret, däremot är inget säkert, så jag orkar ändå inte packa väskan för badet som isåfall skulle ske. Hoppas på Umeå... Men vill inte missa livräddningen!

Hade det i alla fall mysigt hos Marika, vi såg Love Actually och jag fick knappt 78% rätt på Europas länder, jag som var en stjärna på dem våren-09. Europas länder, Europas huvudstäder, alla län i Sverige, sjöar, städer i Sverige, öar i Europa. Vad hände med den kunskapen?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.