julavslutning på dansen, juluppehåll på pianot och imorgon blir det jullov från gruppen. jag vill ha jullov från skolan ju!

Såhär ser den ena av våra julgranar ut julen-10, den andra står nere i källaren och är "barnens" och mycket finare!
Det är endast 10 dagar kvar till julafton, jag har två julklappar kvar att köpa men ändå ingen julstämning... Ska subscriba pappas julspellista, alternativt Marikas pappas, man vill ju lyssna på samma låtar som man alltid ha lyssnat på! Ska försöka slå in julklappar imorgon, förbereda en eller två eller tre eller fyra stycken ikväll/imorgon kväll och kanske... äta julmat! Tycker egentligen inte julbord är speciellt gott, det är ju som bara köttbullar och potatis, och skinka då, skinkan är det godaste! Ska försöka äta havregrynsgröt med kanel och äpple i snart, och dra över lite kanel över äpplena till melliset, äta någon peppis och lussebulle och dricka litervis med glögg! Usch så gott det är! Och äta nötter och torkad frukt, det är jul på riktigt! Vad gör du för att komma i julstämning, inspirera mig!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.