jag vill ha en fin liten turban, typ nuuuuu! en svart kanske? eller en med något fint mönster? ska leta..

Såhär fresch är jag, klädde på mig för typ 1½ timme sen.. Låg i sängen fram tills dess, skönt som satan! Ska dra mot Marika nu, ska sova hos den b-ruden, ni anar inte hur länge sen det var jag sov hos någon kompis. Typ två år sen.. Alltså förlåt, men jag är så efterbliven för tillfället. I somras var det två år sen jag blev inlagd första gången, alltså har jag varit sjuk i 2½ år? Stämmer det? Har ingen koll, tappade min hjärna halvvägs till mormor skulle jag gissa...

Koftan är från Cubus, legginsen är från H&M+egenpåsydda skinnlappar, halsduken är från Carlings. Ringarna är från H&M/Glitter/Style by Tyra.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.