jag tänkte skriva en rubrik som handlade om inlägget, men jag ångrade mig. istället presenterar jag freja, som jag fick av min kusin. fin.

Jag drog ju som sagt till Marika vid tio - halv elva igår. Fick toppejulklappar som jag tänkte visa lite senare idag tillsammans med resten jag har fått.
Vi satt som vanligt vid datorn, dansade litegrann, skrattade åt I Just Had Sex och blundade ett par minuter. Helt plötsligt hade jag somnat. Hoppsan liksom. Vaknade ett tag senare av att Mamma ringde, hann inte svara med hon hade skickat tre sms där hon frågade om jag var hos Marika och när jag skulle komma hem. Kollade på klockan. 09.48. Marika och Oscar skrattade åt att jag hade sovit i 7 timmar. Jag fick panik och trodde att jag hade kissat på mig i sömnen (jag var typ huuuuur kissnödig som helst när jag somnade) och hade typ dåligt samvete för att jag hade sovit medans de såg film, satt vid datorn och skrattade åt mig. De var huuuuur trötta som helst efter att ha dygnat, medans jag var "typ utvilad och inte alls trött". Ungefär så såg pratet ut i 15 min, tills jag märkt att "mammii" egentligen var "oscarpettersson" och att klockan var omställd. Jag hade sovit i 20 min, inte 7 timmar!
Typ huuuuur kul som helst, men jaa... Så går det när man är en blandning av mes, lättlurad och trött. Och när man har elaka kompisar som älskar att busa med den som är svagast.

Hehe okej, det är typ bara jag, Marika, Oscar och pappa som tycker det är kul. Men det var askul haha, "jag är helt utvilad".

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.