jag ser sjukhuset och blir helt plötsligt peppad på att bli nedsövd och opererad. varför? vill testa!

Oscar har feber. Marika har feber. Jag har ont i halsen och känner mig inte helt kry. Jag är inte ett dugg taggad på nyårs. Inte alls. Det suger. Får se hur jag gör ikväll. Usch, hatar detta. Är inte glad. Orkar inte blogga.
Berätta om dina nyårsplaner!
Lisette skrev:

Jag ska vara med mina föräldrar och mina kusiner som jag inte har haft något gemensamt med på typ fem år. Askul.


DATUM: 2010-12-31 KLOCKAN: 15:33:06
Caroline skrev:

Inte kul, krya på dig (er)!!

För min del blir det en lugn och mysig kväll med sambon. God mat, film och se fyrverkerierna inne i stan vid midnatt.

Hoppas ditt nyårsfirande blir fint!


DATUM: 2010-12-31 KLOCKAN: 15:42:42
janina skrev:

jag är sjuk och har varit det hela veckan så mitt nyår kommer spenderas i sängen ;/


janinas blogg: http://janinaw.blogg.se/
DATUM: 2010-12-31 KLOCKAN: 15:51:53
Anonym skrev:

Typiskt. Hoppas att du kan göra något trevligt i alla fall. Själv har jag kännt mig snuvig och haft ett migränanfall, men efter lite medicinering åker vi i alla fall mot Piteå för att fira nyår.

Kram!


DATUM: 2010-12-31 KLOCKAN: 16:09:27

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.