jag förstår inte hur man kan sjunga en hel sång om någon man "just haven't met you yet" + typ 5 remixer?

Gårdagens: Dag 08 – Ett ögonblick

Denna bild är tagen 22 februari 2009, ni ser det kanske inte, men här var jag så fruktansvärt lycklig! Denna bild skickade jag i ett MMS till min lillasyster med texten "ser du någon skillnad?". Kan ni gissa vad skillnaden var? Nej, luggen var inte nyklippt, nej, jag hade inte sminkat mig och nej, jag hade inte bytt kläder. Jag hade dragit sonden!!!
Klockan 14.00 (eller var det 14.30?) träffades jag, mina föräldrar, mina två behandlare, överläkaren på avdelningen och fyra personal från avdelningen för att planera min framtid. Detta slutade i att jag drog sonden, stannade på avdelningen i en vecka och blev utskriven typ.. 2-3 månader senare. Det var en underbar dag och jag var för första gången stolt över mig själv, för att jag hade dragit sonden och för att jag nu skulle klara av att äta och dricka näringsdrycker. Och för att jag hade "fört in" ett nytt system på BUP, att dricka näringsdrycker istället för att ha sond, något som jag faktiskt hade velat enda sen jag blev inlagd, att jag skulle göra någon skillnad, att jag skulle göra något för att förbättra det. Att personalen skulle minnas mig.

Detta ögonblick var alltså när jag hade dragit sonden och kände bara nu jävlar ska jag fixa det här, nu ska jag äta!
Agneta skrev:

Bra gjort :) och vad jag förstår på din blogg så går det bättre och bättre. Du är toppen!


Agnetas blogg: http://enovalkommengast.wordpress.com
DATUM: 2010-12-10 KLOCKAN: 20:18:06

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.