jag däremot, är allergisk mot oscar, han framkallar känslor av att jag måste brottas. vilket jag gör.

Precis såhär känner jag inför att bli frisk, eller friskhet överhuvudtaget.

Det är ett medvetet val att inte skriva så mycket om sjukdom och sånt som rör min ätstörning här i bloggen på ett tag. Jag vet egentligen inte varför, kanske för att det aldrig blir så pass positivt som jag vill ha det. Jag har kommit en jävulskt bra bit mot att bli frisk, men inte tillräckligt lång bit för att kunna räkna mig själv som frisk, det är ett tag kvar tills dess. Allt det som skulle kunna räknas som sjukt händer i min hjärna och i mina handlingar, det syns inte på mig om man inte vet om det men jag tar ändå fruktansvärt illa upp när folk frågar om jag verkligen är sjuk längre.
Jag skulle kunna berätta om det för de i min närhet, t.ex. klassen, men jag vill inte bli sedd som "hon den sjuka", men samtidigt är det konstigt att bara försöka beskriva det på bloggen, där vem som helst kan läsa det.
Jag står inför ett val, känns det som, hur vill ni ha det, mina kära läsare?
moa skrev:

sv: åh, tack!


moas blogg: http://moaornberg.blogg.se/
DATUM: 2010-12-18 KLOCKAN: 16:15:10
Sara skrev:

Det är BARA du som väljer vad du ska skriva om, känner du att du inte vill skriva om din ÄS så gör inte det, känner du att du vill det så gör du det. Det är DIN blogg och DU som bestämmer om hur mycket/lite om din kamp du vill dela med dig av. Jag väljer att nästan inte skriva något alls om det, vågar inte skriva fullt ut om det så därför är det lättast att nästan inte skriva något alls.



Kom ihåg det nu.

Det är BARA DU som väljer hur mycket du vill skriva om din ÄS!



<3


Saras blogg: http://saras88.blogg.se/
DATUM: 2010-12-18 KLOCKAN: 16:19:49

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.