idag är det obligatorisk igloobyggning för de som vill! dubbelmoral?..


trött brud.



ännu tröttare.



sover.

Hade en toppenkväll hos Fanny igår kväll med Mathilda och Matilda där vi såg lite Idol, en film och småpratade en hel del. Mysigt!
Tog sovmorgon till 12 men ligger fortfarande i sängen, måste kliva upp typ.. nu!
Idag ska jag:

- Städa rummet och julpynta.
- Slå in två julklappar.
- Skriva ett brev.
- Skriva en lista till mig själv, ska nog blogga om den sen.
- Försöka hitta någon som vill vara med mig ikväll haha.

Vad ska du göra idag?

Felicia skrev:

åh jag ska också skriva brev!



hehe, jag sitter och kollar på tatueringar (A)


DATUM: 2010-12-11 KLOCKAN: 15:45:10

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.