hope. hopp. hoppas. hoppas att jag får av mig ringen sen.

Jag är förvånad över att ingen läkare har kommit hit och dödsförklarat mig än, sov hos Marika inatt. Somnade kring kvart över 5-halv 6 och klev upp vid 12-halv1. Är död. Hur trött som helst efter att ha sovit så lite+blundade lite när jag kom hem+haft en överspeedad 5åring här som lekt nonstop. Ska iväg till mina tremeningar och äta middag och så nu, pappa ropade för ett tag sen att det var dags att fara, men ingen tog honom på allvar. Inte förrän tredje gången han ropar, för då tar han till den ordentliga basrösten. Den som får ungarna i vårat kvarter att springa hem till mamma och gråta.
Hade det i alla fall toppen med Marika, Oscar och Emelie igår, kommer nästan inte ens ihåg vad vi gjorde, men jo, vi spelade "med andra ord", jag läste ur Marikas bok och så spelade vi lite mobilspel. Och halvsov. Härligt!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.