har ni någonsin funderat på hur familjen erikssons hårgener ser ut. jag fattar inte, pappa har superkrull och filippa är blond? vars kommer det ifrån? vem fick det?

För superlänge sen: Dag 21 – Ett annat ögonblick

Den 19de juli 2009 är ett annat ögonblick. Jag var hemma på min andra permission från avdelningen där jag hade blivit inlagd 2 veckor tidigare. Det var en söndag och hela familjen skulle följa med våra kusiner ut med deras tufftuffbåt längs älven.



Jag hade långt ifrån all energi jag behövde i kroppen, men det kändes helt ok att försöka förklara för Linus och Elvis vad jag hade i näsan, även om de hade träffat mig tidigare när jag hade sond. I vanliga fall var det extremt jobbigt, men de... det var inte så konstigt för dem! Även om Elvis sa att den var ful och att jag inte behövde den.


Jag tycker att det är jättehärligt att åka båt (allting som går framåt egentligen, så man kan fokusera på vad som far förbi) och detta var inget undantag. Jag och Elvis satt "nere" i båten och busade litegrann, som vanligt. Är jag inte helt ute och cyklar hade vi lite pusskalas och helt plötsligt sa Elvis "bort med öga, bort med öga" och petade på mina ögon, "bort med näsa, bort med slang!" och så drog han. Hoppsansa, helt plötsligt hade jag 25 centimeter utav sonden utanför kroppen, det var enkelt att stoppa tillbaka, men det var så otroligt gulligt! Den passade inte in på mig, den skulle bort så att jag blev "vanliga" Moa igen.

(skulle ha publicerats för ca 2 timmar sen)

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.