har ni någon gång hittat en skjorta utan pingvinrumpa som man kan använda till leggins? alltså tillräckligt lång? inte jag.

Herregud säger jag bara, jag sitter och kollar på outfits-bilderna som Fanny tog nyss. Fina. Inte alls! Vet ni vad det värsta är? Att det var en fotograf hos oss idag som skulle fota inför massa reklamgrejs och sånt för Vård och Omsorgs programmet. Jag var en av de tre som han fotade för "framsidan" om man säger så. Jag, Ahmed och Jenny. Tapet herself kommer alltså att skämma ihjäl sig ordentligt när bilderna trycks upp, vem kommer vilja hamna i VOC1a/b nästa år? Ingen!

Okej, inte mer negativa förklaringar om mig själv, är det speciellt peppande? Nej!
Ska gå och se Caspar i Nudådalen med lillasyster och Angelicka, som jag tvingade hit. Snällt!

Skjortan kommer då från H&M, linnet är från Gina, jeansleggings från Vero Moda, halsbandet är från Glitter och ringarna är från Glitter/Bikbok/Ur&Penn.
Viktor skrev:

Hej Moa :) Facebook funkar inte så jag tänkte skriva här=)

Jag har sett två twilight filmerna :) De var bra precis som du sa :)

Hahah, du är så snygg så man vågar inte hälsa på dig, men jag lovar att jag ska göra det nästa gång jag ser dig ;)

Har bott här i 6 år nästan.


DATUM: 2010-12-16 KLOCKAN: 18:15:08
aww skrev:

så fin du är!


awws blogg: http://amandawahlgren.blogg.se/
DATUM: 2010-12-16 KLOCKAN: 21:20:52

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.