har ni märkt att facebook har en ny liten signal när man får ett chattmeddelande? jag blev rädd när jag hörde det...

Okej, såhär är det, Gud gav människorna fem gåvor; Tamponger, rött nagellack, Savetter, Daniel Adams-Ray och... kommer inte ihåg det sista haha. Jag ska iallafall gifta mig med Daniel Adams-Ray, så är det! Jag ska tvinga honom att sjunga allt han säger "jag äääääääälskar dig Moa!" ska han sjunga. Och så ska han sjunga godnattsånger för mig varje kväll. Ja, så ska mitt liv se ut! Moa Adams-Ray.

Lisa har just gittat placet, vi har suttit och snackat en massa skit och sett lite Dear John, trevlig värre! Skulle kunna se den filmen ungefär hur många gånger som helst!

Koftan kommer från H&M, linnet är från Gina och jeansen är från Cubus.
Tove skrev:

jag fullkomligt älskar din kofta, har funderat på att köpa den själv. Men vet du hur bra den passar på just dig?

Jag har alltid fått höra att jag är så snygg(passar bra i) i leopardmönstrat, men du är nog faktiskt snäppet snyggare tycker jag! <3


Toves blogg: http://flavigry.blogg.se/
DATUM: 2010-12-03 KLOCKAN: 08:30:49

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.