här moa får du ett par rutiga sockar. eee, de är randiga josef? äsch, samma sak!

Jag är slut. Helt slutpumpad. Den sista timmen levde jag på resterna av min energi, helt överspeedad. Ska vi ta det från början?
Först och främst; 3 timmars foxtrot och bugg. Det var faktiskt riktigt roligt, vi dansade med andra VOC1orna, Industri2or och en energi2a. Fullt med pojkar alltså haha.
Pappa stod och tutade när jag var klar, med kalla våfflor och hjortronsylt att äta till lunch. Hade ett jobbigt invidualsamtal där jag insåg en hel del saker. Bland annat hur mycket jag har kvar. Och hur jobbigt jag kommer ha det under våren när jag måste få bort alla dessa saker. Och att jag inte vill bli frisk för min egen skull.

De fina tjejerna i gruppen fick mig i alla fall taggad igen, ville bara gråta där ett tag. Sjöng för pappa både till Umeå och hem, stackarn.
Och vem ger inte järnet och blir helt galen på dansen? Jo, Moa. Så nu väntar jag mig lite blåmärken, träningsvärk och en god natts sömn. Sov gott, nu ska jag lägga mig ner och dö.

matilda skrev:

sötis :)


matildas blogg: http://matildae.devote.se/
DATUM: 2010-12-09 KLOCKAN: 18:32:39

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.