för tillfället sitter våran katt leia uppe på stegen till lillkojan, oftast brukar hon inte få sig ner själv, vi får se hur det blir idag!

Svar till Elin: Tack! LPT står för Lagen om Psykiatrisk Tvångsvård. För att få ett LPT över sig, d.v.s ett vårdintyg att du behöver vårdas på en slutenvårdsavdelning mot din vilja:
- Du ska lida av en allvarlig psykisk störning.
- Har ett oundgängligt behov av psykiatrisk vård (vården kan ej tillgodoses på annat sätt än genom inläggning).
- Motsätter sig frivillig vård eller ej anses kunna ta ställning till detta. (enligt Wikipedia)
Googla LPT om du undrar mer, finns hur mycket som helst att läsa!

För mig betydde LPT att jag vårdades mot min vilja på barnpsyk för att jag skulle få näring och sätta igång min kropp igen, att jag kunde tvångsmatas och bältas i en bältessäng om det behövdes.

Svar till Anonym: Jo, jag kommer kunna tugga tuggummi ändå, jag vet att tandläkarna säger att man inte ska det, men alltså.. tuggummi är ju typ min räddning! + att det är gott! Första dagarna, vet du ju såklart, tar ju så fruktansvärt ont att bara borsta tänderna, så första veckan måste jag nog avstå denna njutning, men sen är det då fritt fram!
ännu en söt bild på mig, helt ofixad.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.