folk kommer tro att jag och marika är tvillingar, samma outfit minus färgen på linnet och storleken på halsbandet. tokigt!

Iklädd detta hade jag tänkt fira in det nya året, linnet är från Gina, kavajen från Bikbok, jeansen är från Cubua, halsbandet är Marikas och skorna är de nya från Din Sko. Känner mig inte alls lika fin och snygg som igårkväll, när jag och Marran fixade oss. Snarare som om jag hade dragit på mig en sopsäck. Men det ska nog bli bra, ett par lösögonfransar till detta och jag är fit for fight! Ska nog dra håret genom plattången en sväng till, och packa ner ett par Alvedon. Tror att jag har feber, men utan att ha mätat kan man inte veta, och jag vill absolut inte missa kvällen som förhoppningsvis blir toppen!

Gott nytt år mina kära läsare, jag hoppas ni följer mig genom hela 2011 också♥
linda halläng skrev:

du ser kanon ut moa! ha en toppenkväll! GOTT NYTT ÅR PÅ DIG! <3


DATUM: 2010-12-31 KLOCKAN: 21:03:07
Anonym skrev:

Lite sent kanske, men Gott Nytt År!


DATUM: 2011-01-01 KLOCKAN: 14:59:49

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.