fannys nya objektiv betyder att man måste ställa kameran en mil ifrån sig själv och ändå bli inzoomad. borde kanske byta objektiv när jag ska ta dagenskort?

För 15 minuter sen skulle vi ha varit hos mormor och morfar för att äta middag, fira mormor som fyller år och se Linus och Elvis öppna sina julklappar. Vad hände med den planen? Ingen vet!
Har hunnit vara nere på stan och checkat in mellandagsrean och även fått med mig lite saker, tänkte visa sen ikväll/imorgon! Är riktigt nöjd även om det betydde att jag fick stå i x antal köer. För att komma in i provrummet, för att få betala, för att återställa julklappen som inte passade. Ska springa ner och se vars min familj tog vägen, det är helt tyst. Dog de?

Tröjan kommer från H&M, såg att den hängde på under REAstället nu. Jeansen kommer från Cubus.
Anonym skrev:

Vilken bra och finfin bild:)


DATUM: 2010-12-29 KLOCKAN: 16:45:52

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.