fanny brandt: kanske dags att börja plugga svea rike? småland ligger inte kring kiruna, tyvärr...

Aaaa, älskar sista bilden, folk skulle kunna tro att jag var Kissie eller nått med mina ihopmosade läppar som ser ut att vara fyllda med silikon/Restylane, typ värt det, ska nog gå sådär imorgon på skolan, undra hur många autografer jag får skriva? Kan skriva under med "Jag har bytt blogg till http://enbartmoa.blogg.se" eller något liknande, kommer få tusentals läsare! Typ.. Något jag ska satsa på?

Föresten, jag skrev en rolig historia på engelskan för ett rätt långt tag sen om Askungen/Snövit/Törnrosa, en brud som sover i 100 år i alla fall, kommer inte ihåg vem, från den elaka feens synvinkel, det var askul! Detta utspelade sig på 17 eller 1600 talet, och den elaka fen hade en tajt fodralklänning som "made my tits look awesome", hon hade även Restylanefyllda läppar och älskade att parta. Askul att skriva, verkligen! Betyget är ju en annan sak, måste jobba med min grammatik... Men det är ju G som räknas, egentligen!

Kjolen och tröjan kommer från H&M, leggingsen och ringarna från Gina.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.