ett big problema; jag har glömt att fota både lunch och mellis... som jag ska visa ikväll. klurigt!

- Det är okej att vilja ha ett behöva något i en relation.
- Jag har alltid möjlighet att be någon om det jag vill ha eller behöver.
- Jag kan stå ut även om jag inte får det jag vill ha eller behöver.
- Om någon säger nej till mina önskemål betyder inte det att jag inte borde ha frågat.
- Jag kan kräva mina rättigheter och fortfarande vara en bra människa.
- Det finns ingen lag som säger att andras åsikter är värda mer än mina.
- När det gäller människor jag bryr mig om kanske jag vill vara till lags, men jag måste inte alltid vara det.
- Att ständigt och jämt ge är inte allt i världen. Jag är också en viktig person!
- Om jag nekar någon en tjänst innebär det inte att jag inte tycker om den personen. Och det förstår säkert den vederbörande.
- Jag behöver inte under några som helst omständigheter säga ja till andra bara för att de ber mig om något.
- Att säga nej till någon gör inte mig till en självisk person.
- Om jag säger nej till någon och den personen blir arg på mig innebär inte det att jag borde ha sagt ja.
- Jag kan tycka om mig själv även när någon annan är arg på mig.
Detta är en del av de stärkande tankarna som står i min LIV-pärm under kapitlet Relationer. Tycker ni ska ta er en titt och verkligen försöka ta till er, för det är så sant, så sant!
jag tror att mamma och pappa har glömt berätta något för mig. min pappa är nog egentligen kines...
Caroline skrev:

så sant så!


DATUM: 2010-12-04 KLOCKAN: 16:26:23
stina skrev:

TACK moa!! :) Söt bild förresten! :)


stinas blogg: http://nakedarmy.blogspot.com
DATUM: 2010-12-04 KLOCKAN: 18:03:03

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.