elvis sa att man kunde ha flera skivor i cdspelaren, sen lät det typ bombombombom när han stoppade i ett par

Nästan varje dag när jag har kommit hem går jag upp på mitt rum, drar ihop håret i en svans mitt på huvudet och tar av mig alla smycken, vet ni hur underbart det är? Oftast drar jag på mig VOC tröjan också, men idag satt den på hela dagen. Skönt!
Hade bara en lektion idag, jag var i Umeå de två första lektionerna, och svenskan blev inställd, precis som alla andra lektioner imorgon, hur bra liksom? Är alltså helt ledig imorgon, ska bara in till stan en tvärtis och sen ska vi ses några stycken ur klassen hos Mika, vid tre ska jag till tandregleringen och sätta in rälsen i underkäken. Astaggad. Inte!
Har i alla fall haft en hyffsat bra dag om man bortser från Umeåresan och den sjukt dryga bussresan hem, kändes som den tog en timme istället för en halv!

Ja, "Jultomen:)" jag vill fortfarande ha en svart, transparant skjorta från H&M!
aww skrev:

det är helt okej!:) jag funderar bara på hur den fungerade & hur länge du hade den


awws blogg: http://amandawahlgren.blogg.se/
DATUM: 2010-12-20 KLOCKAN: 16:59:49

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.