coolt att jag har samma bildkombination som marika. jag vill vara som marika. eller så vill hon vara som mig. antagligen, vem vill inte vara mig liksom?



Huuuuuur snygga? Det är alltså såhär jag och Marika ser ut när vi är osminkade, finniga, glansiga och en fin ojämn rödfärg. Eller kan det vara en röd ansiktsmask som döljer våra vackra nunor? Jag tror på det sistnämnda.
Dessutom har vi hunnit med att se lite hockey och måla naglarna, fiiiiint.
Nu ska vi bestämma smink och kläder inför imorgon, för vaddå, det är väl bara nyårs en gång per år, och då måste man ju vara aaaaashet! (Kanske ska satsa på ansiktsmask imorgon?)
Just nu verkar det som vi ska vara i en lägenhet i stan, ett helt gäng med vänner och ovänner (vänner som vi inte har blivit vänner med än) hoppas att det blir trevligt!! Vad ska du göra på nyårs?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.