ciao är hejdå på spanska, men hej på italienska. men man kan säga hej när man menar hejdå också. eller så lägger man bara på, som i amerikanska filmer.

Aaaa, härlig dag idag! Fick sova en timme/halvtimme längre eftersom vi skulle till Umeå, sov någon timme i bilen och sen hade jag två lektioner med den härligaste klassen utav dem alla! En busschaffis busade lite när jag skulle ta bussen till musikskolan och stängde dörren och började köra lite, bara för att retas haha. Jag känner mig glad, enda minuset är att jag inte hittar min deo, tror den är hos Marika... Vet inte hur den ser ut heller, kommer inte ihåg... Vad har du gjort idag?

Halsduken kommer från Carlings, skjortan är från H&M och leggingsen är från Gina.
Linnéa skrev:

Aja, du fick ju sovmorgon i alla fall, trots att det var pga familjesamtal. Alltid nått gott liksom! ;) Åh vad skönt med färre fam-samtal, själv har jag dem typ 1 gång i månaden nu men lär glesa ut det ännu mer f.o.m i januari. Då blire var 3:e månad eller nått vilket känns sååååååååft som attan! :D Btw, superfin skjorta! Älskar den grönfärgen, den är så "mild" på nått sätt ;)


Linnéas blogg: http://frenchtoast.blogg.se/
DATUM: 2010-12-06 KLOCKAN: 19:24:48
F skrev:

Du har så himla rätt, det är verkligen viktigare att bli frisk. Hellre få ett roligt sista år och läsa ett extra än att må sämst när gymnasiet är över! Lät som ett helbra upplägg! Går du heltid nu? Funkar det bra?



Och förresten! Håller med L:s kommentar; Skjortan var superfin! Gissa vem som sitter på (alltså har, inte sitter PÅ) två likadana? ;]



Kramen!


Fs blogg: http://frenchtoast.blogg.se/
DATUM: 2010-12-06 KLOCKAN: 20:13:34
aww skrev:

låter som du haft en fin dag! Sånt gillar vi att läsa :)



Själv har jag haft en upp & ner dag. Suttit med SO boken i 4 timmar och pluggat, puuuh! kram


awws blogg: http://amandawahlgren.blogg.se/
DATUM: 2010-12-06 KLOCKAN: 21:04:48
aww skrev:

hehe, måste man plugga så måste man ;) dock gjorde jag 2 h i skolan :)



du går ju omvårdnad, trivs du på den linjen? ska själv gå det :D &, vad vill du utbilda dej till?:D


awws blogg: http://amandawahlgren.blogg.se/
DATUM: 2010-12-06 KLOCKAN: 21:42:09

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.