cåååååååål lugg2 heter bilden, bra va?

Hallå mina kära faaaaaanz! Jag sitter i min kära lilla säng och tittar på när Lisa plattar håret, hon har jättefint hår! Om jag inte var så feg skulle jag älska att klippa av håret till en lite halvlång page med en tunn lugg, ungefär som Felicia, jättefint! När jag var lite mindre, typ femman, klippte jag av mitt aslånga hår så att det blev superkort, förstår inte hur jag tänkte? Hur jag vågade? Jaa, det blev ju inte direkt snyggt heller, men vilken tur att hår växer! Och att mitt växer som ogräs, turturtur!
fint va?
F skrev:

hade verkligen inte tvekat en sekund på att byta hår m dej moa! hur fint som helst ju! vill också ha långt men då blir det så tuuuuuunnt ;]



kramen!


Fs blogg: http://frenchtoast.blogg.se/
DATUM: 2010-12-03 KLOCKAN: 15:11:38

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.