berätta för mig om ni kan läsa tankar, så att jag kan kontrollera mig när jag är med er.

Det är inte min dag idag, missade bussen imorse och var så jävla arg på allt och ingenting, hade mysstund med klassen och sen vandrade jag på stan med världens bästa Oscar, kom hem för 8 minuter sen och ska ta nästa buss in till stan, alltså om 2 minuter. Jag ska till Stina och äta middag, sen ska vi vidare till Figge och Stina och spela julklappsspelet och mysa med Emmy. Trevligt! Okej, måste rusa, kissblåsan sväller över strax, bloggningen kommer vara så fattig att det finns inte,  men aja, det får ni stå ut med!

Tröjan är från H&M, brallorna från Monki och halsbandet har jag gjort själv.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.