är det bara jag som tycker om att sitta på golvet, eller egentligen... jag tycker om golv överhuvudtaget, de är så.. praktiska!

Istället för att stanna i sängen, fortfarande naken, som jag brukar göra på lediga dagar tog jag tag i mitt liv, gick ner och åt frukost och lunch, sprang ut i snön och lekte med mina småsyskon, hoppade in i duschen och rakade mina lurviga ben och nu ska jag faktiskt julpyssla ihop de sista julklapparna! Efter typ deppdagen nr.1 igår (fastän jag hade det jättemysigt och trevigt!) så måste jag faktiskt börja tagga julafton, är typ så otaggad man kan bli, vill inte vara med, bara öppna julklappar hehe... Ska i alla fall dra igång julspellistan och fortsätta mysa i mina mjukiskläder resten av dagen, om ingen, mot förmodan, vill träffa mig. Okej, ska ner och leta lite till pyssel i vårat kalla pysselrum! Är julstämningen på topp hos dig?
NATALIE skrev:

Jag har faktiskt ingen julstämning jag heller :P men det ska ändå bli mysigt :) svar: TACK!


NATALIEs blogg: http://naataali.blogg.se/
DATUM: 2010-12-23 KLOCKAN: 16:10:08

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.