2 åring: mamma, nottin kompars, notting kompars!

Idag var det julavslutning på gruppen, jättejättemysigt var det med tända ljus, vindruvor, pepparkakor, skumtomtar och... te, som vanligt! Måste bara säga till alla er där ute som får möjligheten att börja någon form av gruppbehandling: ta chansen, det är värt det alla gånger!!
Jag, som hatade BUP mer än jag hatar leverpastej, palt och pölsa, längtar nu tills onsdagarna när det är grupp! Vi är sju toppentjejer som faktiskt kan stötta varandra, man blir mycket mer motiverad när man får höra att andra i nästan samma sits klarar en viss sak, då vill man också kunna klara det för att sedan skryta om det och få fin feedback nästa grupptillfälle.
Att det dessutom är bra behandlare och bra upplägg på DBT:n är bara plus!

Idag, som avslut lyssnade vi på "Nothing Compares 2 U" och skrev fina saker om den som satt till vänster om oss, jag fick detta;
hur fint som helst va? gör mig jätteglad!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.