vloggen kommer imorgon, nu far jag till marikas kusiner!

150 kronor kostar det här fina linnet från Monki. Jättehärlig röd färg, djup armurringning och lagom transperant.
Såg det på Monki i Luleå när vi var där (när var jag där?) fast då fanns det bara i XL. Tror ni jag har turen att hitta det på Monki i Umeå? Det tror inte jag... Jag vet inte ens om det är värt att slösa pengar på? Det känns som ett sommarlinne, tror ni det går att använda i höst? Till vad? Kanske med en svart bustier, svart cirkelhalsduk och svarta snortighta byxor? Skinnjacka och en basker kanske?

Tänkte på en sak nu när jag drog på lite extra mascara, tänk så tokigt, för ett år sen, två kanske skulle jag ha skrattat ihjäl mig om Marika kom med en väska hem till mig, eller ens när vi skulle fara någonstans. Det man skulle ha med sig hade man i fickorna. Mobilen, pengarna och läppsylet. Idag överlever jag knappt utan en väska på armen, vars ska jag annars ha mobilen, börsen och nyckeln? Och jag tycker inte det är konstigt att dra på ett extra lager mascara innan jag far någonstans, även om det bara är hem till Oscar på kvällen. Tokigt, eller hur?
Janina skrev:

jättesnyggt linne, verkligen :D


Janinas blogg: http://janinaw.blogg.se/
DATUM: 2010-08-08 KLOCKAN: 10:32:34

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.