vaffö?...


I 3 timmar låg vi som döda fiskar i älven och flöt. Jätteskönt i kanske en timme, det var solig och man flöt, hur skönt som helst att blunda och nästan somna. Men sen blev det lite tråkigt. Och inte så strömt. Och blött. Vi fick ro en jättelång bit för att det var så oströmt. Det var faktiskt sjukt tråkigt. När vi tittade på klockan märkte vi att det faktiskt hade tagit lång tid, pappa trodde att det skulle ta 25 minuter igårkväll, när vi skulle uppskatta tiden gissade vi först på en timme, kanske två. När vi märkte att Lanthandeln hade stängt kom vi på att klockan var 4, men vi gissade att vi hade varit i vattnet 2½. Klockan 14.00 steg vi ner i vattnet. 17.00 klev vi upp. Och nu, 19.00 väntar middagen, så lite tid tog det! Nästa år får vi göra det i juni, när det faktist är strömt i älven!

Koftan är från H&M, linnet och shortsen från Gina Tricot och skorna är från Euro Sko.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.