det hände en grej som gjorde mig sjukt osäker på hur nya människor kommer ta "jag har en ätstörning"...

Jag tänker en massa just nu, och jag tänkte väl använda ett blogginlägg som mitt eget bollplank (haha, när det bara är jag som bollar, får inget tillbaka^^). Aja, om ett dygn sitter jag på Balderskolan, är så nervöööööös!
Hehe, jag är rätt busig, alla andra måste ju hålla på och vända tillbaka dygnet och de flesta kämpar med att stiga upp vid åtta-nio idag men misslyckas. Vet ni vad jag ska göra? Jag ska ta min sömnmedicin klockan åtta ikväll, då kommer jag vara död, jag menar verkligen stendöd klockan halv tio och kommer alltså inte orka sova så länge, smart va? Haha, det gäller att utnyttja sina tillgångar!

Idag ska jag, Marika och Oscar på stan haha. Klockan tolv öppnar CK och Vintergatan, klockan tolv ska vi vara i stan, busigt att det är typ... fjärde dagen i rad jag är på stan, hej fattiglapp någon?
Stackars Marika jobbar eftermiddag idag också, vilket betyder att jag ska ägna större delen av dagen till att duscha, packa ur någon väska och packa in saker jag tänker ha med första skoldagen. (Jag drömde att jag hade köpt en anteckningsbok, i drömmen överlevde jag inte utan den, hur ska det gå?...)

Och föresten, igår var det två år sen jag blev inlagd sist, 21 augusti 2008, en torsdag. Jag tänkte skriva ett sånt där inlägg "2 år senare och 15 kilo senare" men det kändes så konstigt att alltid använda inläggningsdatumen som milstolpar, har jag lust får jag väl sitta och jämföra bilder i min ensamhet, möjligtvis lite senare i min blogghistoria.

Igårkväll gjorde jag något lite random (kul att det enda ord jag kom på att fylla i korsordet efter "utan förvarning" var random) jag färgade håret. Mörk guldblond stod det, för i hårfärgningsvärlden är jag mörkblond/blond. Tokigt. Jaja, jag ser typ ingen skillnad, det glänser lite mer och är lite rödare, inget mer. Men äsch, jag är väl nöjd?
FÖRE i typ maj, hade ingen bättre bild höhö.
EFTER nu imorse, i pyjamas höhö.
Sanna skrev:

SKITSNYGGT!! :D


Sannas blogg: http://ssannan.blogg.se/
DATUM: 2010-08-22 KLOCKAN: 11:48:45
Frida~ skrev:

Man ser en liten skillnad och det vart jättefint! :D


Frida~s blogg: http://fridawinterkvist.blogg.se/
DATUM: 2010-08-22 KLOCKAN: 12:09:28
janina skrev:

jättefint! :D


janinas blogg: http://janinaw.blogg.se/
DATUM: 2010-08-22 KLOCKAN: 17:08:32

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.