sudda, sudda bort din sura min, munnen den ska skratta och va' glad!

Tänk vad humöret kan svänga, från att vara så glad och tänka att "gud vad bra att jag älskar kläder, annars skulle jag nog vara en eskimå som inte hade solat en endaste del av kroppen" till att vara gråtfärdig och fundera ut sätt att forma om kroppen som jag vill ha den. Men det har gått över. En kommentar av flera hundra, det säger inte ett dugg. (Peppning till mig själv).
Vågens horoskop i Norran idag; Du ser ut att få en bra dag, blablablabla. Det är precis vad jag kommer ha! Ska fara till Stina nu efter lunch och pyssla om hästarna, sen kommer världens finaste Lisa hit och stannar till imorgon, så uppdateringen blir nog inte på topp, men jag och Marikas policy är ju att bloggen inte ska vara död bara för att vi är med varandra!
Nervös är jag också, Marika gör moppeprovet om en och en halv timme, lycka till!

är jag inte typ den sötaste du känner? iallafall när jag är nybadad och kisar som en tok!
Marika skrev:

hahaha kul att du är nervös åt mig ;) då slipper jag vara det :D (not)


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-08-05 KLOCKAN: 12:32:01
Mamman skrev:

Jo, faktiskt är du en av de allra sötaste jag känner! Men jag kanske är lite partisk....

Bra att du kunde berätta om den dumma kommentaren igår.


DATUM: 2010-08-05 KLOCKAN: 22:59:58
LYDIA skrev:

sv: Tack Moa! Jag vet att när jag är sårbar så tar jag inte emot beröm, alls, men för tillfället så gör jag det, hehe. Så tack!

Fiiiiiin bild på dig!


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2010-08-06 KLOCKAN: 19:46:14

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.