städa rummet betyder i mina ögon att plocka in väskorna jag har råkat riva ut eller lägga in några papper i en låda

Usch vad jag borde sova nu, jag får typ ångest (hatar när folk använder ångest som något annat än riktig ångest, pinsamt att jag gör det själv nu) för att jag inte sover än. Jag ska stiga upp halv sju! Undra vad jag har för lektioner imorgon? Säkert Omvårdnads... Svenska... Vad kan jag mer ha? Engelska? Inte matte iallafall. Inte gympa. Inte datakunskap. Jag måste kolla, jag blir ju lite smågalen, vad har jag för nått imorgon? Rätt svar: Svenska, engelska och två omvårdnadslektioner! Jag gillar omvårdnadslektionerna, imorgon ska vi jobba klart med torson.
Ikväll har jag varit hos Oscar, mamma frågade vad vi hade gjort, ja, vad gjorde vi? Pratade, han förhörde mig lite, vi lyssnade på musik (jag fick gissa vad vi lyssnade på) kolla några musikvideos och... rullade runt på golvet? Jag fattar faktiskt inte vars tiden tog vägen? Äsch, nu ska jag gå och tvätta bort sminket, borsta tänderna och skriva vad som har hänt idag i min lilla bok. Borde packa upp gympaväskan och städa lite på rummet, men det kan jag göra en annan dag! Sov gott sötnosar!

bara för att jag har visat den här bilden förr? bara för att min lillasyster diggar den?
janina skrev:

snyggeli moa!


janinas blogg: http://janinaw.blogg.se/
DATUM: 2010-08-31 KLOCKAN: 13:04:49
Lovisas corner skrev:

Svar: Åh vad härligt att höra! Även fast vägen är lång från att ha en ätstörning till att verkligen komma upp igen och gå vidare, så är det alltid en bit på vägen :) du kommer klara detta! been there, done that typ. Ingen farlig dock, men alla ätstörningar är ju ätstörningar, bara mer eller mindre häftiga eller hur man ska uttrycka det.



kul med omvårdnad! verkar passa dig! lätt att hjälpa andra när man själv mått dåligt, då har man mer förståelse på något sätt! :)



Tack allt är bra! Går sista året på gymnasiet nu, fast jag är 91:a och borde ha tagit studenten nu i vår, men hoppade av 2008 och valde sen ny linje :) huvudsaken är ju inte att man går ut i tid utan att man läser det man brinner för! Går samhäll samhäll :)


Lovisas corners blogg: http://lovisascorner.blogg.se/
DATUM: 2010-08-31 KLOCKAN: 15:53:29

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.