ska göra något riktigt läskigt idag också...

Det är pissväder ute och det känns som söndag, alltså ska jag ligga under täcket hela dagen (tills Marika slutar, eller till middagen) och pyssla med bilder, bloggen och trycka på bloglovin's uppdateraknapp, en rätt mysig dag alltså. Tror jag ska försöka få ihop ett litet collage om hur jag vill klä mig i höst, men jag är så dålig på collage och dessutom vet jag inte vad jag vill ha på mig i höst! Dålig kombo, men det ska vi nog kunna lösa! Ska försöka fota till ännu en ny header, jaaa, det ska jag göra nu kom jag på! Kul! Det betyder att designen nog kommer upp inom en snar framtid, eftersom det är det sista som saknas, tror jag...
Det var en sjukt bra lösning på pissväder=skabbkläder men jag är sugen på lockar i håret, alltså är det "okej" att fixa till sig lite! Smart Moa!
Nu på morgonen hade jag en traumatisk upplevelse, mamma och Filippa kom och väckte mig, Filippa sjöng Jaa må hon leva, ja må hon leva... jag var helt säker på att jag fyllde år och när jag öppnade ögonen kom jag på att det bara är augusti, tragiskt! Fanny som också sover på övervåningen berättade att hon hade fått lite panik när hon kom på att hon inte hade köpt något åt mig, haha!
pepparkaksbak nu på morgonen också, tidigt säger ni, ovanligt sent säger jag! i det erikssonska huset brukar årets första bak vara i.. februari och sommarens första i juni!
LYDIA skrev:

sv: Ja, det suger som fan (ursäkta språket, men det är de enda ord som verkligen har rätt kraft i sig haha) att vi inte är i samma grupp! Jag tycker absolut vi ska se till att träffas nån gång ändå! För DU är ju också helt freakkin underbar^^


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2010-08-09 KLOCKAN: 14:46:47

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.