pappa: sätt igång bilddatorn!!!

Jag förstår mig inte riktigt på vädergudarna, igår var det svinkallt - 7 grader, vilket betydde vantar men ändå frysa. Drog hem till Fia, och när vi steg utanför porten var det bara att dra ner visiret på moppehjälmen för att inte förfrysa kinderna! Typ...
Idag då? Sol, hyffsat varmt - vad ska man tro, är det höstväder eller är det fortfarande sommar?
Har iallafall varit duktig och plockat en massa vinbär, nu ligger det 6 liter i en storbunke som tydligen ska bli saft. Jag vill ha jordgubbssaft!!! Hemmagjord, med lite frön och sånt kvar, gott! Jobbigt att jag skäms för att jag tycker något är gott, ännu mer pinsamt eftersom det är något som länge har varit "förbjudet" hos mig.

Jaja, ska nog skicka iväg ett mail till någon duktig bloggdesignare som kan hjälpa mig med min design, så att den faktiskt kommer upp! Sen ska jag fortsätta med Annas, tror iförsig inte att det blir idag. Idag har jag tänkt dammsuga bort alla mina dammråttor, träffa Marika och Oscar, duscha, sy en liten sak och kanske plocka lite mer bär. Vad ska du göra idag?

pinsamt att jag lyckades fota de jag plockade förra veckan - de frysta
angelica skrev:

ska faktiskt sätta mig ner med alla mina kort & sätta in i en fotobok och pyssla lite med den :)


angelicas blogg: http://aangeeliica.blogg.se/
DATUM: 2010-08-17 KLOCKAN: 13:55:57
Janina skrev:

moa, varför är det förbjudet? vill du kunna dricka/äta det? GÖR DET DÅ!

jag lovar. om du prövar några gånger så blir det lättare.


Janinas blogg: http://janinaw.blogg.se/
DATUM: 2010-08-17 KLOCKAN: 15:14:28

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.