om min mamma fråga så bloggar jag inte, jag borstar mitt långa, ljuva hår.

I brist på annat berättar jag om min stora passion för majs. Jag äter majs på mackorna till frukosten, jag äter majs som enda frukt till melliset, jag har alltid majs i mina sallader och som tillbehör, alltid, och till kvällsfikat brukar jag ta ett glas majsjucie. Uuuuutsökt!
Hehe, hoppsan, min tunga blev svart! Nejmen, majs är sjukt gott! Majs+gröna äppelbitar+proviva är den bästa melliskombon!

Jag ska hoppa in i duschen nu, försöka få någon ordning på min lugg, sen sängen. Upp 07.27 imorgon för att färdas med buss till skolan 08.40. Klockan 13.30 ska jag vara hos min behandlare i Umeå, så det blir halvdag imorgon. Vad ska du göra imorgon?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.