min hårspray luktar rätt gott, det kan inte tävla med jordgubbshårspray, men gott luktar det!

Hur glad ser jag inte ut på bilderna? Bedååååårande! Men jag har inte tid! Bussen går om 2 minuter från ICA, 1,5 kilometer bort, så det är hög tid att ta på sig skorna och leta fram väskan! Höööööög tid!
Idag ska jag till Umeå, kommer inte hem förrens... 3 halv 4 tror jag. Hare kanoners!

Halsduk från Carlings, blus från H&M, byxor från Monki och pärlisar från Glitter
Amis skrev:

Fin blogg =)


Amiss blogg: http://www.metrobloggen.se/amis
DATUM: 2010-08-25 KLOCKAN: 14:16:48

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.