men moa, du tog ju kort från skornas bättre sida, du skulle ha visat hur trasiga de är på insidan!

Tyvärr fanns det inga vita 38:or med högt skaft, men det kvittar bestämde jag mig för. Dags att testa något nytt! Köpte de till vänster (nää, de till höger fattaru väl?) förra hösten, augusti tror jag faktiskt. Jag hade inte rullstol iallafall, eller vänta, hade jag det? Äsch, det spelar ingen roll, jag köpte dem förra hösten och innan det hade jag haft ett par med tunn sula, så nu är det hög tid att prova något annat. Dessutom ser det ju nåååågot mer välvårdat och fräscht ut med vita istället för smutsgrå skor. Men lite för vita är de fortfarande, jag ska ut och hoppa i någon dammhög, kanske en vattenpöl om jag hittar!
janina skrev:

snygga! :D


janinas blogg: http://janinaw.blogg.se/
DATUM: 2010-08-20 KLOCKAN: 21:04:50
Anna skrev:

Sv: jo men jag tror du vet hur det känns, när man bara vill försvinna. det blir inte capio, utan en öppenvård där gymnasiet ligger. lite närmare. capio hade inte öppenvård, och jag vill inte gå dagvård. kram fina du <3


Annas blogg: http://odaskamp.blogg.se/
DATUM: 2010-08-20 KLOCKAN: 21:19:05

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.