...men det enda som klår nyrakade ben är ett sprillans nytt gossedjur!



Jag drar till Emelie alldeles strax, hon har nystädat hus och sa att vi kunde dra ihop lite människor och typ se film. Så om ni har riktigt tur och finns på någon av de berömda kontaktlistorna; skaffa inte för mycket att göra ikväll!
Egentligen hatar jag att säga sånt här, för det blir så pinsamt om det inte blir av, komma hem och hitta på någon dålig ursäkt att skriva på bloggen haha.

Bild 1: Gammal tubtopp från H&M, shorts från Bikbok, väskan fick jag med Veckorevyn, skorna är från Euro Sko och katten finns enbart att köpa hos familjen Eriksson, och hon är inte till salu!

Bild 2: Nykoftan från JC, linne från Gina Tricot, jeansleggings från Vero Moda, några ringar och skor från Skopunkten.
Anna skrev:

tack underbara du <3



skulle du vilja göra en design till mig...? känns dumt att fråga, men jag har haft blogg.se egna och är väldigt sugen på en personlig. jag har en såndära spotlight-grej till bloglovin' så man syns på hemsidan, du får gärna den som tack <3 kram vackra


Annas blogg: http://odaskamp.blogg.se/
DATUM: 2010-08-11 KLOCKAN: 21:50:10
♥Claaaudia ♥ skrev:

Hej :) Fin blogg du har :)

Ska vi följa varandra via bloglovin :)?


♥Claaaudia ♥s blogg: http://claaaudias.blogg.se/
DATUM: 2010-08-11 KLOCKAN: 22:00:51
Patrik skrev:

se film med folk är kul :D


Patriks blogg: http://jagputte.blogg.se/
DATUM: 2010-08-12 KLOCKAN: 11:59:13
sara skrev:

Vilken fin klädstil du hade :9)<3


saras blogg: http://sarasteinhooltz.blogg.se/
DATUM: 2010-08-12 KLOCKAN: 20:29:44

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.